Palaipsniui grįžtant prie įprastos sveikos mitybos, maistą visą laiką valgykite tuo pačiu metu. Sočiausi patiekalai turėtų būti valgomi per pietus. Vakare nieko nevalgykite likus 2 valandoms iki miego. Stenkitės, kad valgymas būtų malonus ritualas – valgykite lėtai, mėgaukitės skoniu, visą dėmesį skirkite tik valgymui, o įvairius dirgiklius atidėkite į šoną.

 

Ruošdami įprastus patiekalus, rinkitės šiuos rekomenduojamus produktus:


Šviežias, virtas ar garuose paruoštas daržoves, šviežius vaisius, pageidautina – sezoninius, tamsią rupią duoną, kruopas, laukinius ryžius, rauginto pieno produktus, liesą mėsą, liesą sūrį, žuvį, vandenį, šviežiai spaustas vaisių ar daržovių sultis.

 

Produktai, kurių vartoti griežtai nerekomenduojama:

Cukrus, saldumynai, balta duona, makaronai, baltieji ryžiai, riebi karštai ar šaltai paruošta mėsa, saldūs gazuoti gėrimai, saldūs sulčių gėrimai,  alkoholis (dideliais kiekiais).

 

Naudingi patarimai:

Rinkitės virtą ar troškintą maistą.
Nenaudokite gyvulinių riebalų kepimui, juos keiskite nedideliu kiekiu alyvuogių aliejaus.
Maistą kepkite ant grotelių, folijoje, „rankovėje“ ar keptuvėje, prie kurios dugno nelimpa produktai.
Nenaudokite sultinio kubelių.
Išvirtą mėsos sultinį perkoškite ar nugraibykite riebalus, įdėkite čili.
Rinkitės tik liesą, baltą mėsą.
Valgykite žuvies, ypač jūrinės, kurioje gausu vertingųjų omega-3 riebalų rūgščių.
Venkite vyniotinių, rūkytos dešros.
img img img img img
How to enable JavaScript in your browser
+

PUIKI NAUJIENA!

JŪSŲ PATOGUMUI – MŪSŲ EL. PARDUOTUVĖJE DAR DAUGIAU GAMINTOJO PRODUKTŲ!

DOVANOJAME 15 % NUOLAIDĄ PIRMAM APSIPIRKIMUI SU KODU CARESHOP!

Apsilankyk