Baigiant VLCD metodą ir grįžtant prie sveikos subalansuotos mitybos, rekomenduojama palaipsniui didinti suvartojamą dienos energijos kiekį po 200 kalorijų per dieną kas 2 savaites.

Pateikiame pavyzdžius, kaip galėtų atrodyti kiti dienos valgymai, kuriuos sudaro tik 200 kcal.

 


Kvietinių miltų bandelė (50 g)                                                       130 kcal

1 vidutinio dydžio marinuotas agurkas (50 g)                                8 kcal

Kietai virtas kiaušinis (50 g)                                                            67 kcal

 


2% riebumo pienas (250 ml)                                                         128 kcal

Kviečių sėlenos (5 šaukštai, 30 g)                                                   56 kcal

Greipfrutas (pusė, 125 g)                                                                  30 kcal

 


Virtos bulvės (100 g)                                                                        60 kcal

Virti žiediniai kopūstai (100 g)                                                        14 kcal

1 vištienos šlaunelė (100 g)                                                            101 kcal

1 mandarinas (100 g)                                                                        31 kcal

 


Agurkų sriuba be grietinės (250 ml)                                           108 kcal

Pomidorų sultys (125 ml)                                                                 16 kcal

Menkės filė (100 g)                                                                          68 kcal

Raugintų kopūstų ir morkų salotos (100 g)                                 20 kcal

img img img img img
How to enable JavaScript in your browser
+

PUIKI NAUJIENA!

JŪSŲ PATOGUMUI – MŪSŲ EL. PARDUOTUVĖJE DAR DAUGIAU GAMINTOJO PRODUKTŲ!

DOVANOJAME 15 % NUOLAIDĄ PIRMAM APSIPIRKIMUI SU KODU CARESHOP!

Apsilankyk